Sjökortskväll
OBS Mötet är flyttat till 19 mars på grund av dubbelbokning av klubbhuset.
Vi samlas som vanligt klockan 1900 i USS klubbhus, denna kväll för att "byta hamnar". Under några timmar gör vi en virtuell resa och alla får chansen att berätta om sina favorithamnar. Resultatet blir en sida på nätet med vår samlade erfarenhet.
Fika serveras som vanligt i pausen. Ingen förhandsanmälan behövs.
Mycket välkommen!