Hoppa till huvudinnehåll

Surströmming på Kattskär.

Lördagen den 22 augusti träffas vi, som vanligt, i våra uthamnar, Kattskär och Lill-Lubban, för att äta årets surströmming.

Var och en tar med sig strömming, potatis samt övriga tillbehör.

Välkomna!