Ut i det Blå
Öresundskretsens eskaderkommitté bjuder in medlemmarna till den traditionella eftersäsongsträffen
den 29-30 aug vid 18-tiden
någonstans i våra hemmavatten (svenska sidan).
För att hitta till samlingsplatsen för kräftans vän-krets och andra dyrkare av god mat och dryck, kommer de som anmäler sig att i förväg få någon form av vägledning.
Anmäl dig och din besättning, senast den 23 augusti till:
Christer Böös - christerboos@msn.com eller tel 0761-18 38 75
När tiden är inne ladda sedan upp med kräftor (eller vad som önskas) med tillbehör så ses vi på målet för en trivsam kväll.
Deltagaravgift 50 kr/person
Den lokala hamnavgiften betalar varje deltagande båt för sig.
SXKö Eskaderkommitté,
genom
Christer Böös,
S/Y Elvan af Vikhög

Ut i det blå brukar avslutas med kräftskiva!