Sopplunch
Nu är det dags för vårens första sopplunch och den här gången blir det gulaschsoppa i klubbhuset Lomma kl 12
Efter soppan kommer Anki att berätta och visa bilder från deras segling till Polen.
Pris 60 kr för soppa, bröd och ost, lättöl eller vatten, kaffe och kaka.
Anmälan senast mån 20 februari till a.c.assar@tele2.se
Välkomna!
Styrelsen