Sopplunch
Nu är det dags för höstens första sopplunch och den här gången blir det gulaschsoppa.
Torsdag 27 okt kl 12.00
Plats: Vårt klubbhus i Lomma
Efter soppan kommer Anny och Gert-Ove Nilsson att berätta och visa bilder om deras segling till Helgoland.
Pris 60 kr för soppa, bröd och ost, lättöl eller vatten, kaffe och kaka.
Anmälan senast mån 24 okt till a.c.assar@tele2.se
Välkomna!
Styrelsen