Seglingsinvigning
vid Klubbhuset i Lomma
18:00 Samling med mingel och ett välkomstglas.
18:30 Ordföranden välkomnar sommarsäsongen och flaggan hissas.
19:00 Vårtallrik från Fiskboden serveras, därefter kaffe och kaka.
Kretsens egen trubadur står för underhållning och allsång under kvällen.
Välkomstglas, vatten och lättöl ingår i menyn, övrig dryck tar du med själv. Allt detta kostar endast 150 kr per person
Bindande anmälan sänds till demisec@mail.com senast den 25 april.
Inbetalning görs till Öresundskretsens bg 847-1211,
glöm inte att ange vem/vilka betalningen avser.
Obs antal deltagare är max 42 personer, det är vad klubbhuset tål.