Hoppa till huvudinnehåll

Seglingsinvigning

vid Klubbhuset i Lomma

18:00 Samling med mingel och ett välkomstglas.

18:30 Ordföranden välkomnar sommarsäsongen och flaggan hissas.

19:00 Vårtallrik från Fiskboden serveras, därefter kaffe och kaka.

Kretsens egen trubadur står för underhållning och allsång under kvällen.

Välkomstglas, vatten och lättöl ingår i menyn, övrig dryck tar du med själv.  Allt detta kostar endast 150 kr per person

Bindande anmälan sänds till demisec@mail.com senast den 25 april.
Inbetalning görs till Öresundskretsens bg  847-1211,
glöm inte att ange vem/vilka betalningen avser.

Obs antal deltagare är max 42 personer, det är vad klubbhuset tål.